10.7.12

giveaway.... closed!!!!



this giveaway is closed!!!

Thank you so much for your lovely comments that I read every day!
It´s so inspiring to share our love for interior

Today I want to thank you with this lovely Tine K home give away

a notebook and a black silk ballpoint

all you have to do is leave a comment under this post and 
be or become a new member of my blog


I just read that Tine K always has a notebook in her bag
so she is always ready to write a little note every time she gets a good idea 
or if there is something to remember.
You could take the notebook with you while traveling, 
so you can write all the special places down, you meet on your way.


you will have till the 22th of july... Good luck!

this giveaway is closed!!!!!


this giveaway is sponsored by TineK nederland 





29 comments:

  1. Allereerst: het is weer een plaatje! Mooie foto! Fris en de frames zijn top :-)
    Lid van je blog ben ik al en ik doe graag mee met deze Give Away. It's a lovely price. Fingers crossed!

    ReplyDelete
  2. Alweer een mooie Give Away! Ik zou het notitieboekje en pen niet in m'n grote handtas stoppen (ik vind nooit wat terug), maar mooi op m'n tafel tentoon stellen, beetje zoals op jouw foto! Pràchtig plaatje!

    Veel geluk aan iedereen die meedoet!

    Groetjes :-)

    P.S. Volger van je blog en Facebookpagina ben ik al 'n tijdje.

    ReplyDelete
  3. fancy that! a giveaway the same day i posted mine:

    stop by if you have a moment as i just posted it:
    http://hellolovelyinc.blogspot.com/2012/07/summer-sale-giveaway.html

    smiles to you.

    michele

    ReplyDelete
  4. Cute! Would love to have this autumn when ill be studying design in hong kong!

    ReplyDelete
  5. Ik doe graag mee met je give away! Mooie prijs Elvera +
    Zal je ook promoten op mijn blog.
    Fijne week (nog 2 dagen werken voor mij #yes!)
    Gr. Stephanie

    ReplyDelete
  6. It's beautiful! I would love to take part in your giveaway!
    hx

    ReplyDelete
  7. I would really like to join your giveaway! What a lovely gift:)

    ReplyDelete
  8. il est très joli ce carnet!!!et le stylo...waouh!!!^^
    j'aimerai participer aussi!!!
    belle journée elv's

    ReplyDelete
  9. Thanks for the giveaway. I love the netbook. OUi je participe avec plaisir. Bonne journée. Bises Nathalie

    ReplyDelete
  10. yes that was a good idea! I am now a member of your blog too :) Have a nice day!

    ReplyDelete
  11. Oh, this is such a lovely give away! <3
    I would love to join!!! Love your latest
    posts, they are so beautiful!
    Hugs *v

    ReplyDelete
  12. Van de week had ik me al aangemeld op je mooie blog...
    Zo'n giveaway zou ik toch wel heel leuk vinden. Ik denk dat ik de eerste komende tijd er niks in ga schrijven, zonde. En die pen, schrijven? Nee, mooi neer leggen...
    Tot dat ik denk, ja... Ik schrijf er een mooi gedichtje in.....

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. Ik zeg: Super leuk!
    Natuurlijk doe ik mee! Je volgen deed ik al ;)

    Liefs Miranda

    ReplyDelete
  15. Hoi!

    Noujjaaaaa, was ik nog geen lid van je blog. Maar volgde je wel via bloglovin. Nu aangemeld! En je stond al als favoriet op mijn blog.
    En natuurlijk wil ik deze mooie prijs winnen...I LOVE TINE K!
    Mooi boekje voor naast mijn bed, om dromen en ideeën op te schrijven voordat ik ze vergeet. En soms ook om projectjes op te schrijven, zodat ik rustig kan slapen :)

    En zo'n notebook staat nog eens super leuk ook op mijn nachtkastje!

    XSUUS

    ReplyDelete
  16. Oh!! I love this giveaway because I love notebooks, since I was a little girl I always have a notebook with me : ) have a lovely day! big hug!

    ReplyDelete
  17. I would love to join your giveaway. I love notebooks and this one was really nice:)
    Thank you for your sweet comment btw:)
    Hugs

    ReplyDelete
  18. Love this giveaway, sweet notebook & really interesting looking pen, I think my daughter would love it:)
    Cheers:)

    ReplyDelete
  19. OEHOE!!! Boekjesaddict!!! Kan niet anders dan meedoen he :P!
    LIKE LIKE LIKE....uhm...das op facebook ;)!
    Ga in afwachtende houding...fingers crossed!

    Groetjes
    Lynda

    ReplyDelete
  20. Jeg er en ny medlem. Tilmelder mig og krydser fingre for at vinde præmien. :)

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Leuk! Ik doe mee! Ik heb aardig wat notitieboekjes rondslingeren en ik begin elke keer in een andere te schrijven. Gek genoeg heb ik er geen 1 in mijn tas! Dit boekje zou ik met plezier elke dag met me meenemen om alle gedachten spinsels in te schrijven!

    ReplyDelete
  22. Would love to participate :-) Love your blog and I have a link to it on my blog, and are of course a member!!

    ReplyDelete
  23. Oh what a beauty for a notebook, count me in!:)

    ReplyDelete
  24. Beautiful. I'm joing :)

    Rikke Neipart
    Rikke.aeris.neipart@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Beautiful, I would love to win ;)
    Love your blog, and are a new member!

    ReplyDelete
  26. Je suis désormais membre du blog, déjà fan sur FB, et c'est un très joli cadeau que vous proposez-là.
    Merci et j'espère être la gagnante....

    ReplyDelete