19.8.14

candleholder love - "globo"





ooh these candleholders really caught my eye 
 from the moment I saw them come along 
at IG-photos taken at formex interior design fair
where they were shown

the stylish and minimalisic Globo candle holders
 - designed by Dorthe helm -
take part of the stunning  autumn 2014 collection of Kähler design
and are available in beautiful granite grey (my favorite) and terracota shades
 (a series of 5 various sizes) - which one would you choose ? 

perfect to create a warm atmosphere on cold autumn and winter evenings...
see more here



9 comments:

  1. Mooi! Zou alleen wel bang zijn dat de kaars gaat druppelen.....

    Fijne dag!

    X Colinda

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihhi... dat kan ik me ook wel voorstellen... maar meestal is het kaarsvet heel makkelijk te verwijderen van dit soort kandelaars... de buitenkant is vrij glad volgens mij!

      Delete
  2. Hahahaha mijn idee ook Colinda...hoe krijg je dat er dan weer af,zonde..
    Maar het is een absolute eyecatcher in je huis..
    Groetjes Chris

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja dat vond ik ook... en de kleinere varianten zijn echt mooi samen... pfff... lastig kiezen op deze manier ;-)

      Delete
  3. Wat een toppers! Moeilijk kiezen, want ik ben dol op grijs én terracotta.
    Ik denk dat ik toch voor de grijze kies. Op de wishlist!
    ThanX for sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja dat is lastig kiezen dan Anneke... prachtig zijn ze!

      Delete
  4. prachtig en van kandelaars kun je er nooit genoeg hebben vind ik. Pascale X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee inderdaad dat kan ik alleen maar beamen Pascale ;-) fijne avond!

      Delete
  5. Yes, they are so cool! :) Fresh and new!

    ReplyDelete