1.12.14

details








I really love these spacious open and bright apartments
 with original elements
that we often see at the Swedish brokerage sites

this place with its high ceilings adorned with the ceiling rose and stucco, 
 the wooden floors and the tiled stove in one of the corners really caught my eye
 especially because it's decorated with beautiful design furniture and 
a lot of my favorite acessorries (these lamps and all the stunning prints...) 
 completed with some fresh greens

oh yes I really could live here... don't you? 
see more at Stadshem here



8 comments:

  1. Those are so awesome!!! Love it!
    I wish you nice week ^_^,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yes I really like all those beautiful details... Have a lovely week Michael!

      Delete
  2. En hier ook van die mooie posters aan de wand. En die lamp inderdaad...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik blijf me verbazen over de geweldige styling en inrichtingen op de zweedse makelaars sites... zo geweldig!!! fijne dag Nermina x

      Delete
  3. Super leuk huis! (Het stond al op mijn lijstje om op mijn blog te zetten:-))
    Zo'n kachel zou geweldig zijn in huis... En wat een mooie minimalistische kerstboom...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zo'n kachel is prachtig...echt een eyecatcher en sfeermaker!! En die kerstboom zou voor mij voldoen de zijn ;-) Simpel en eenvoudig.... maar dat vinden de mannen hier iets te eenvoudig hihihihi... fijne dag!

      Delete
  4. My favourite: the tables!
    Lovely hugs
    Molly

    ReplyDelete
  5. Wat een fijn licht huis, ik zou er zo intrekken, helemaal mijn smaak! Wat een prachtige interieurs hebben ze daar toch. Je ziet al aan de foto dat het niet van een Nederlandse makelaarssite is :-). Pascale X

    ReplyDelete