30.1.15

giveaway - win an original Deef lamp!














this giveaway is CLOSED!


inspired by my new DEEF lamp and some colour samples on 
the wall I really had some sylingfun this week... 
love the new look in my bedroom
with the pink softtones and the beautiful contrast 
between the white- and greyshades 

a little while ago I received a mail from DEEF Lighting to introduce themselves 
 and to ask me if I was interested in a collabaration. 
To introduce their beautiful online shop and the stunning unique modern
vintage-look designed lamps in Holland, Evelien is offering this amazing "Deef giveaway"
where you have a choice between two different products!


Do you all know DEEF Lighting? 
Evelien Florijn (student at the technical university of Eindhoven) is the owner
of this new dutch online-shop where you can find the most beautiful custom-made
lights. At DEEF Lighting you can create your own unique lamp with a choice of
several vintage Edison light bulbs, a retro or modern fitting and different cord colors. 
Together with her partner Davy, Evelien assembles all items to a stylish "old-fashioned"
 looking lamp and I think they really look amazing...
On their website you can find all about the story behind  the start of
 the webshop and how to design your own Deef!

  
What can you win?
* a beautiful handmade "static" or a "creative" Deef lamp
entirely composed by yourself 
(including a carbon filament Edison lamp, fitting and stylish textile cord/plug)

This is how to join in:
* like DEEF Lighting on facebook 
*  leave a message in this post to let us know which configuration you would like to win

this giveaway is CLOSED!

Good luck and have a happy weekend!





30 comments:

  1. This is the most beautiful styling! Love the greys and the powdery shades. Happy weekend Elvera! Hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Pella for your kind words :-) Have a great weekend! hugs x

      Delete
  2. Wat een gave give away Elvera en super gestyled! Doe graag mee :)) Zo'n creative Deef lamp zou bij mij thuis ook abslouut een mooie plek krijgen! Fijn weekend! Xx
    Wat een gave give away Elvera en super gestyled! Doe graag mee :)) Zo'n creative Deef lamp zou bij mij thuis ook abslouut een mooie plek krijgen! Fijn weekend! Xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat denk ik ook... laat nog even weten welke samenstelling je in gedachten hebt... ben benieuwd!

      Delete
    2. Het is echt allemaal even mooi, maar mijn keuze zou dan vallen op de mediumbulb met vintage brass fitting en teal lagoon cord. Leuk ook trouwens om het verhaal achter Deef te lezen op hun site. Dat cafe-idee is geweldig.

      Delete
  3. Ik móet meedoen!
    Ik heb een lampenfetisch en ben hier zo enthousiast over!
    Natuurlijk zou ik dan heel graag zelf eentje samenstellen..
    *gaat nu naar Facebook de pagina liken
    Fijn weekend lieve Elvera!

    ReplyDelete
    Replies
    1. laat nog even weten welke samenstelling je in gedachten hebt... ben benieuwd!

      Delete
  4. Wat een mooie lamp en daarom doe ik graag mee! Deze zou ok dan zelf samenstellen.
    Fijn weekend Elvera!

    ReplyDelete
    Replies
    1. laat nog even weten welke samenstelling je in gedachten hebt... ben benieuwd!

      Delete
  5. Loving this palette Elvera! A pity I can't run for the giveaway!!!

    ReplyDelete
  6. Altijd al zo'n mooie lamp willen winnen! Die originele Deef met gekleurd snoer... ik ben verliefd! Doe heel graag mee aan deze actie :)

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Als interieurontwerper draag ik de Nederlandse Designers een warm hart toe, wat een talent in Nederland. Ik probeer ze dan ook zoveel mogelijk in mijn projecten en fotoshoots te verwerken. Deef was tot dusver nog niet bekend, dus reden om mee te doen voor deze prachtige lamp!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. WAUW wat een beauty! Dit is Hollands design oo haar best!
    Simpel en mooi, past helemaal bij jou.
    Wat zou ik graag zelf zo'n mooie lamp winnen (maar heb helaas geen Facebook).
    Mijn faviriet: de creative met de koperen fitting, zwart snoer en de ovalen lamp. Dezelfde combinatie dus die jij koos.
    Wat zou die mooi staan op mijn slaapkamer of op te knappen logeerkamer..... Fingers crossed...

    ReplyDelete
  10. Mijn vriendin woont in Finland en is helemaal gek van design. Een retro silver fitting met een large globe bulb zou hier zo goed tot z'n recht komen. Er hangt nu een bouwmarkt-fitting waarvan het saaie zwarte snoer veel te lang is, dus halverwege opgerold met een elastiekje. Zo jammer. Ik denk dat een red chili snoer er veel beter zou staan. Een Static Deef heeft de voorkeur. Dan kan ik op valentijnsdag aankomen met het perfecte cadeau.

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke aparte winactie. Ik kies voor Creative DEEF / Medium bulb / Modern black / Zebra.
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  12. Prachtige lamp! Ik zou hem dolgraag winnen. De vintage brass met zwart snoer en ovale lamp vind ik het mooist. Zebra is ook mooi maar op de foto kan ik niet goed zien of het snoer zwart-wit is of grijs-zwart....dus ga voor zwart.

    ReplyDelete
  13. Prachtige styling voor dit stoere lampje! Helemaal mijn smaak. Ik zou kiezen voor de static deef in modern black met black magic & Large bulb. Zodat het echt een statement is.

    ReplyDelete
  14. Wat een geweldige lamp en een fantastische styling en wat zou ik die lamp dolgraag willen winnen. Ik zou dan kiezen voor de creative deef in vintage brass met medium bulbs en de snoerkleur zebra. Lijkt me super staan in de slaapkamer. X

    ReplyDelete
  15. Less is more! Supergave collectie.
    Mijn dochter wil een jeanskamer, ik denk dat deze lamp er mooi bij past. Ik vind de Large Globe, silver retro , teal lagoon het mooist.
    Ik zal in mijn woonblog Busy Bee Wonen ook wat aandacht besteden aan dit mooie label, zij verdienen absoluut de aandacht! Top

    ReplyDelete
  16. Wauw, echt een super mooie lamp! Die zou heel mooi staan bij onze nieuw gestucte muren die over een week klaar zijn. Het liefste zou ik willen de: creative deef - medium bulb in het modern black met ook een zwart snoer. Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Al een poosje raak ik geïnspireerd door de gave interieurs vol Scandinavische geïnspireerde design op je instagram en blog. En ook deze foto's sprongen eruit op instagram en leverden weer een grote dosis inspiratie voor mijn eigen never ending interieur project! In mijn hoofd ben ik alweer druk bezig met een nieuw project voor ons eigen Stockholm in Groningen appartement. Op de planning staat om tocht eindelijk de lelijke plafonnière van het plafon te slopen en de slechte verlichting in ons appartement stijlvol, creatief en vooral praktisch op te lossen. Wat zou het gaaf zijn om deze prachtige stoere lamp hierin een plek te kunnen geven. Mijn ultieme favoriet: de Creative DEEF Large Globe met retro silver fitting en red chili snoer!

    ReplyDelete
  19. Wow wat een tof merk! Ik ding heel graag mee voor een lamp van DEEF! Als ik hem zelf samen zou stellen zou ik de medium bulb doen met een retro silver fitting en zebra snoer.... Nu maar duimen!

    ReplyDelete
  20. Love it! <3
    Creative - vintage brass - large globe - teal lagoon - en dan om mn houten balk boven mn bed gewikkeld!

    ReplyDelete
  21. Mooie lamp! Erg "Dutch design"... less is more... een lamp waarbij alles helemaal terug gaat naar het begin principe van de gloeilamp; een fitting, een snoer en een gloeilamp. En ziet er prachtig uit!

    ReplyDelete
  22. Wauw, wat een prachtige lampen van Nederlandse bodem! In de woonkamer hebben we nog een lege muur waar de creative Deef prachtig zou zijn. Ik zie de lamp nonchalant opgehangen aan de muur met het zebra snoer, retro zilveren fitting en medium bulb. Fingers crossed :)

    ReplyDelete
  23. Mijn hartje gaat sneller kloppen van de de DEEF lampen, prachtig die combinatie van modern en industrieel. Ik zou kiezen voor de static DEEF met de medium exuberantly eloquent lichtbron, modern black fitting en een mooi zebra snoer wat perfect past in ons zwart-wit interieur. Ik heb net een week een nieuwe zwart-wit poster boven de eettafel, maar er hangt nu een veel te grote lamp deels voor. Met deze lamp boven de eettafel is ons allereerste huisje helemaal af!

    ReplyDelete
  24. Op de valreep! Ik word helemaal blij van deze creative DEEF lamp. Sowieso ben ik dol op designers van eigen bodem. Het leuke aan dit concept is dat je zelf kunt combineren om er zo je eigen draai aan te geven. Mijn keuze is gevallen op de: Medium bulb / Vintage brass / Black magic. (Dit merk past trouwens ook goed bij jou blog)

    ReplyDelete
  25. These images are amazingly beautiful, Elvera!
    LOVE the colors and details! Great styling!
    Just amazing!!! *v

    ReplyDelete