26.8.15

vtwonen loves blogs


photos elvs

a magazine filled with beautiful decoration ideas, photos and stories made by a lot of 

my favourite lifestyle-, design- en interieurbloggers... and me :)



This weekend all subscribers of vtwonen magazine received the latest issue 
with an extra edition, the second vtwonen Blogazine and I am
really proud to be a part of it!

The blogazine is made in collaboration with vtwonen, bloggersplatform 
Meet the Blogger and 20 Dutch- and European bloggers and influencers
 and filled with inspiration, ideas, hotspots and tips...

I really enjoyed reading all the stories... so if you're interested 
the Blogazine is available (in Dutch) via tijdschrift365.nl and in a couple 
of weeks the vtwonen Blogazine will be available in the shops (NL) 
 in a package with the October issue of vtwonen 

the Blogazine will be launched at the Meet the Blogger Amsterdam Conference 2015 
on 3-4 October 2015 would love to meet you there! 


9 comments:

  1. Prachtige beloning voor je geweldige werk! Hou van je kijk op styling. X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel Sasje ;-) Was echt geweldig om hier aan mee te mogen werken...

      Delete
  2. Leuk zeg, Elvera!!
    Ik krijg mijn vtwonen en dus de Blogazine pas als ik eind september weer een paar dagen in NL ben, maar ik heb er nu al zin in! Ik ben ook fan van jouw gevoel voor styling, een echt voorbeeld!
    Gefeliciteerd en alvast veel plezier tijdens Meet the Blogger!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een mooi compliment Nannette.. dank je wel! Voor jou nog even geduld dus om hem door te kunnen lezen... Veel plezier alvast x

      Delete
  3. Wat tof dat je erin staat! Ik heb hem gelijk besteld!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat ontzettend leuk! Het is echt een mooi en veelzijdig blad geworden... Veel leesplezier alvast ;-)

      Delete
  4. Wat ontzettend leuk dat je er in staat Elvera en helemaal terecht! Je hebt zo'n mooie eigen stijl, prachtig iedere keer weer. Ik heb geen abonnement terwijl ik hem wel altijd koop :-), maar ga zeker achter dat blogazine aan. Fijn weekend, Pascale X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel Pascale voor je aardige woorden! Ben echt blij en trots daar ik hier aan mee mocht werken... fijn weekend! x

      Delete