14.12.15

giveaway - Quip & Co - CLOSED -




Congratulations Henk BM you are the lucky winner of
the stunning Quip & Co cabinet!
 please let us know your adress at elvsblog@gmail.com

- this giveaway is closed - 

like I said in my previous posts I really like this time of the year...
It's the time of the year where we decorate our homes a little bit more than we
normally do and where we enjoy the cosy moments when we light the candles and spend
 some extra special moments with our families.
It's the time of the year of making whishlists but above all the time of giving...

A few weeks ago Maarten the owner of dutch company Quip &Co has send me a mail 
because he thought it would be lovely to have a giveaway collaboration 
to celebrate the most beautiful time of the year... christmas time!

Maarten and his wife Lida thought that, in the spirit of Christmas,
it would be a great idea to make it a special giveaway... which means that
 instead of joining this giveaway for yourself you can also choose
 to play and win the cabinet for someone else or
 to tag another person to give her or him the opportunity to join this giveaway!

 I am really happy to have this festive Quip & Co giveaway on the blog today
it's such an amazing start of the week! 



 What can you win? 
- a stunning black industrial glass cabinet that fits in almost every interior!
(read all about it here

This is how to join in:
* like Quip & co on facebook (here) or/and IG (here)
*like elv's on facebook (here)
*  leave a comment below to let us know that you are joining in
* tag your- and/or a friends name in the comment field at the facebook post
at Quip & Co or at elv's 

Do you know quip & co? 
Quip & Co is a young company run by Lida and Maarten. 
 Lida & Maarten work with a lot of passion and pleasure and their ideas
 are based on the many trips that they have made. Their preference for eclectic interior and 
their love for the combination of different styles makes their  (web-)shop unique.
 In the quip &co shop (located in a characteristeric building - a former forgery- at Putten NL) 
 you will find industrial furniture, industrial lighting and accessories that they would love to have themselves.

Quip & Co is focused on the Dutch market, therefore this giveaway 
can only be entered by our dutch readers! sorry...

this giveaway closes the 22th of December 20.00h!
the winner will be announced at this post... good luck :) 

44 comments:

  1. Wat een leuke win-actie! Ik wil deze kast wel heel heel graag winnen!

    ReplyDelete
  2. Prachtige kast! Staat ongetwijfeld erg mooi in mijn open keuken. Oud servies erin..ik zie het helemaal voor me.

    ReplyDelete
  3. Prachtige kast! Staat ongetwijfeld erg mooi in mijn open keuken. Oud servies erin..ik zie het helemaal voor me.

    ReplyDelete
  4. Ik vind hem super, graag

    ReplyDelete
  5. Deze kast is geweldig, daar kunnen we kort over zijn. Die wil ik voor in mijn woonkamer.

    ReplyDelete
  6. Te gekke kast. Staat heel goed in ons industriële interieur! Een echte eyecatcher! Love it! <3

    ReplyDelete
  7. Supermooie kast, supermooi kado! Voor mijn dochter die het zooo verdiend!

    ReplyDelete
  8. ik zou je heel, heel, heel graag zelf willen houden, maar dit keer mag je een cadeautje worden voor mijn lieve vriend. Past echt top in zijn studio!

    ReplyDelete
  9. Instagram: @tegendedraadin. Geliked en gevolgd op alle social media!☺️ Wat een mooie give away Elvera en quip en Co! Deze give away zou ik graag cadeau willen doen aan mijn lieve vriendin! Zou een mooie verrassing zijn onder de kerstboom! Ik ga heel hard duimen!! Erg mooi!!

    ReplyDelete
  10. Wauw wat mooi zeg Elvera! Gelijk quip en co gevolgt! Wat een mooie spullen hebben ze!😊 De kast zou niet misstaan in ons huisje. En zou hem erg graag willen winnen. Dus doe graag mee! Spannend ik ga alvast heel hard duimen.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  11. Nu ik ons interieur meer de industriele aan het metamorfosen ben, zou deze geweldige kast daar natuurlijk super in passen! En zwart, I like it!

    ReplyDelete
  12. Ow wauw supermooi. krijgt het interieur gelijk een meer industrieel tintje!

    ReplyDelete
  13. Wat een gave kast! Na een half jaar klussen in ons nieuwe huis (zie veelwoongeluk op instagram) komt het einde in zicht. Omdat ons budget op is en ik het leuk vind om dingen zelf te maken en te klussen hebben we weinig nieuwe interieur items. Iets wat mijn lieve vriend wel een beetje mist. Daarom willen we graag meedoen met deze give-away! De kast past perfect bij onze industriële look, love it!

    ReplyDelete
  14. Oooomyyyygoooood. Wat een droomkast en ook zo lekker stoer! Iets wat Quip & Co ook echt uitstraalt. Ik kende de shop al een poosje en ben helemaal fan van alle producten!

    Ik heb alle stappen ondernomen. Fingers crossed!! XO

    ReplyDelete
  15. Wauw! Deze kast is zo stoer! QuipenCo heeft hele gave spullen, hou van die stijl! Ik ben dan ook zo slim (hihi :P) om hem mijn vriend cadeau te gunnen, zodat ik zelf ook kan meegenieten van deze mooie kast in onze woonkamer! Win-win situatie toch?! Nu duimen maar!!! Xx @lausje040

    ReplyDelete
  16. Wat een prachtig dressoir en een smaak match van mij en mijn vriend. En ik kan je zeggen dat gebeurd niet vaak ;) staat dus super in ons nieuwe huis :) xxx kim

    ReplyDelete
  17. Prachtige kast die prachtig in ons interieur (op onze nieuwe zolder) zou staan maar.. Ook in die van mijn moeder! Ik ga deze kast met haar delen, beloofd :-) Ik doe dus graag mee aan je giveaway Elvera!

    ReplyDelete
  18. I'm in!! ����
    Had al op fb gereageerd en ik kan hier echt blij van worden! Eindelijk de rest van dE kamer eens kunnen stylen! Heel heel mooi!!
    Liefs Nathalie

    ReplyDelete
  19. Gaaf! Wat een mooie kast en giveaway. Hij zou prachtig staan in mijn huis, maar ik gun m mijn hard studerende zusje. Ze heeft een prachtig huisje, maar die meubels... deze kast zou goed tot zijn recht komen in haar appartement.
    Duimen!!

    ReplyDelete
  20. complimenten voor de smaakvolle foto, ik kan me voorstellen dat er hierdoor veel liefhebbers zijn voor dit waanzinnige dressoir..en daar sluit ik mij graag bij aan. Prachtig pronkstuk! X sylvia

    ReplyDelete
  21. Wauw!! Wat een geweldige kast en give-away! De kast zou hier in huis echt geweldig staan en passen bij al mijn andere meubels en accessoires! Pick me, pick me :-)) ik zou er superblij mee zijn!

    ReplyDelete
  22. Wauw heel gaaf! Perfect bij m'n ouders in de keuken! Die verdienen wel een kerstcadeautje!

    ReplyDelete
  23. Wauw geweldig! Past precies bij mij of bij m'n ouders thuis! I'm in!

    Liefs Vera

    IG: veradokter

    ReplyDelete
  24. Hij is echt prachtig!! Wauw :) Die zou ik aan mijn moeder geven!

    ReplyDelete
  25. Hij is echt prachtig!! Wauw :) Die zou ik aan mijn moeder geven!

    ReplyDelete
  26. Wow wat een verschrikkelijk mooie kast. Ik zou heel graag kans maken op deze prachtige stoere en toch vrouwlijke eyecatcher. Ook zou hij prachtig staan in huis bij mn vriendin Paulina Verhoeff want die is ook gek op stoere meubels.

    ReplyDelete
  27. Wat een beauty van een industriële kast! Deze zou onze stoere interieur echt compleet maken! Zucht... Helemaal in love!

    ReplyDelete
  28. Wat een beauty van een industriële kast! Deze zou onze stoere interieur echt compleet maken! Zucht... Helemaal in love!

    ReplyDelete
  29. Ik doe mee!! Hij is echt heel cool en ik heb er wel een plekje voor (meerdere plekjes zelfs)...fingers crossed!!! xo Charly/Charlene

    ReplyDelete
  30. Deze prachtige kast verdient een prachtig thuis. Mijn vriendinnetje Esther heeft met haar man een prachtig huis gebouwd. Ieder uurtje vrije tijd die ze hebben zijn ze in huis bezig. Helaas is de geldboom die ze geplant hebben nog niet volgroeid. En is er dus geen budget voor mooie meubels. Wat zou ze blij zijn met deze kast! En ik gun het haar zo...

    ReplyDelete
  31. Ik doe mee voor mijn lieve vriend! Die altijd zoveel voor mij doet, mij ieder weekend vanuit België ophaalt en in een lastig jaar echt ALLES voor mij gedaan heeft. Het zou een top verrassing zijn voor kerst! Dus tag hem niet hihi. Hij zoekt nog een kast waar hij zijn platenspeler van Crosley op kwijt kan en deze is perfect! Maar aan al deze verhalen te lezen gun ik hem iedereen! Succes allemaal! IG: @bysandynicole

    ReplyDelete
  32. Wauwww!!! Wat gaaf, deze kast zou echt perfect passen op de nieuwe werkkamer van mijn vriend en een geweldig kerstcadeau! I'm in. Duimen maar!!!

    ReplyDelete
  33. Wat een prachtige kast! Ik doe graag mee voor m'n lieve moeder!

    ReplyDelete
  34. Ik zou deze toffe kast aan mijn toffe vriend willen geven;) omdat hij ook wel eens een cadeau verdient. Want afgelopen 2 jaren veel samen meegemaakt. IG @jsikkema

    ReplyDelete
  35. Instagram: @tegendedraadin

    Een Paar dagen terug al een bericht geschreven dat ik graag mee doe om deze mooie kast te winnen, maar niet duidelijk genoeg voor mezelf waarom! Niet voor mezelf maar voor mijn vriendinnetje! Maar waarom? Omdat ik erg trots ben op haar hoe ze ondanks een heel moeilijk jaar met veel tegenslagen toch haar mannetje blijft staan en elke keer weer de kracht en energie vind om ons en zichzelf te laten zien! En dan ook nog is door mij een moeilijke periode qua financiën, waardoor er weinig leuks over blijft om te kopen en dus niet echt wat met kerst kunnen doen. En dan moet ik ook nog beide dagen werken met kerst en kunnen het pas daarna samen vieren! Daarom wil ik als lichtpuntje voor haar deze mooie kast winnen! Dat ik naast al mijn liefde en energie voor haar toch nog de kerst af kan sluiten met een mooi cadeautje die ze verdient! ❤️

    ReplyDelete
  36. Oh die zou geweldig staan bij mij! De stukadoors zijn letterlijk nu bezig om alles netjes te maken hier, dit item zou er perfect bij passen als alles klaar is hier!

    ReplyDelete
  37. Oh wat gaaf! Staat prachtig bij onze betonnen muur en industriële inrichting :) wat fijn dat ik deze winactie nog op de sluitingsdag tegen kom!

    ReplyDelete
  38. Wauw wat een supergave kast! Die zou ik heel graag willen winnen!! Na 6 jaar verbouwen van ons jaren 30 huis (verbouwen, aanbouwen en nog een keer verbouwen) weet ik nu al het perfecte plekje voor deze kast! Ik heb jullie geliked op alle sociale media en wat een supermooie foto's ook daar! Ik blijf volgen en kom zeker langs in jullie winkel!!

    ReplyDelete
  39. Tof! Die wil ik ook!

    ReplyDelete
  40. What a beauty! I absolutly love this cabinet!
    My new appartement is really tiny, so this cabinet will fit perfectly in my livingroom since most indutrial cabinets are a little bigger...
    Love this website, it's a great inspiration!

    ReplyDelete
  41. bảng giá căn hộ Smart City The city is most alive in Viet Nam. Ideal destination for every family

    ReplyDelete