17.11.16

dark edition - Therese Sennerholt | Melo




 I know I've said it before but sometimes I can
 hardly believe it when I open my mailbox and discover 
the most inspiring facts and images...

Today I was really exited about the news of the
 launch of the Dark Editon collection.   
Dark edition is a creative collab of two independent and 
small Swedish brands and very talented creatives; 
 Melo and Therese Sennerholt and consists a limited edition of 
5 graphic prints with geometric shapes in saturated tones and 5 of
 Melo's handcrafted products in black

A beautiful and timeless print and accessory collection
 that I would love to admire and welcome in my home...
 It's so great when talented people work together!
                                                                                         
                                                                                                                                              styling Amanda Rodriguez


Ik weet dat ik heb het al vaker heb gezegd, maar soms ik kan het nauwelijks geloven als ik mijn mailbox open en de meest inspirerende nieuwtjes en beelden tegen kom... Vandaag ben ik verrast door het geweldige nieuws van de lancering van de Dark Edition collectie.   Deze collectie is ontstaan uit een creatieve samenwerking van twee onafhankelijke en kleine Zweedse merken en zeer creative mensen die ik enorm bewonder:  Melo en Therese Sennerholt.   Dark edition bestaat 5 grafische prints met geometrische vormen in zachte verzadigde tinten en 5 bijzondere handgemaakte producten in het zwart ontworpen door Melo. Een mooie en tijdloze print en accessoire collectie die ik graag zou willen bewonderen en zelfs wel aan zou willen treffen onder de kerstboon ;-)  
Het is zo geweldig als getalenteerde mensen samenwerken!